Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Veličanstveno ništa ili zašto kažeš „razgraničenje“, a misliš na Ahtisarijev plan

Komentari (38) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 05 septembar 2018 11:06
Dragan
A pogotovo nije u pravu (ali tu već nije u pitanju greška, već nešto mnogo gore) kada je tokom čitavog tzv. „unutrašnjeg dijaloga o Kosovu“ neprestano medijski forsirao upravo ove druge aktere i stavove – od Čede Jovanovića do raznih NVO – ne bi li njegova sopstvena pozicija (koja, zapravo, takođe uključuje priznanje kosovske nezavisnosti i mirenje sa kosovskim članstvom u UN) izgledala nekako „patriotskija“ i prihvatljivija.



Upravo tako!
Preporuke:
116
3
2 sreda, 05 septembar 2018 12:05
ZR
Jer, gle čuda, u obe ključne situacije, koje su, faktički, na terenu, promenile odnos snaga – povlačenje sa Kosova naše vojske i policije 1999. kao i faktičko povlačenje države sa severa KiM 2013. a što je zapečaćeno Kumanovskim i Briselskim sporazumom – akteri sa srpske strane su bili manje-više isti.


Đorđe pogodio u centar.
Preporuke:
119
4
3 sreda, 05 septembar 2018 12:15
teletabis
Vođa je jedan pokvareni ljigavac koji samo vidi svoj lični interes i ništa više. Ovo oko KiM, sa moje tačke gledišta, je vezano samo za mnooogooo velike pare i zato se svesno krše Ustav i svi Zakoni Srbije.

Božija pravda će ga stići i to u najgorem obliku ukoliko ga se narod prethodno ne dokopa.
Preporuke:
124
3
4 sreda, 05 septembar 2018 12:23
''Veličanstvena'' ništarija i autokolonijalni nitkov pokušava da slomi i uništi slobodarski duh srpskog naroda idiotizacijom i ovcovizacijom građana Srbije. Budimo prijatelji naše otadžbine i oslobodimo je od evropskih fašista i kvislinga!
Uprkos bednim kukavicama i slugama zapada na čelu Srbije, prisetimo se solidarnosti pokojnog predsednika socijalističke Bolivarske Republike Venecuele Uga Čaveza, iza čijih dela i sada stoji patriotski i pobednički deo venecuelanskog naroda predvođen levičarskim predsednikom Nikolasom Madurom u borbi za svoju otadžbinu protiv spoljašnjeg i unutrašnjeg neprijatelja: ''SAD su inicirale nezavisnost Kosova da ne bi dopustile jačanje Rusije u svetu i da bi otvorile novo žarište napetosti. SAD su za postizanje svojih ciljeva čak pribegle tome da na čelo Kosova postave teroristu, jer je politika Vašingtona usmerena u pravcu podele naroda i raspirivanja konflikata. Američki imperijalizam pokušava da, po primeru Kosova, postigne odvajanje naftom najbogatije provincije Sulija od Venecuele, ali mu to nikada neće poći za rukom.
Kosovo pripada Srbiji i u istorijskom i u geografskom smislu. Kosovska nezavisnost je neprihvatljiva, to je vrlo opasan presedan za ceo svet.'' – poručio je državnik Ugo Čavez.
Preporuke:
135
18
5 sreda, 05 septembar 2018 12:30
Limes
"zašto kažeš „razgraničenje“, a misliš na Ahtisarijev plan?. Da se Vlasi ne sete. Ahtisarijev plan priziva negativne emocije kod vecine gradjana. Ne daj Boze da se poveze sa ulogom koju Sreder i Bler imaju u Vucicevom rezimu. Ako se pridoda jos i Klintonova konferencija pa i ucestale posete Sorosevih jako bi zasmrdelo na septicku jamu izdaje. Tu Vlasi ne bi morali da se sete - bilo bi ocigledno. I tada nisam siguran da bi se gradjani osvestili. Ako je proslo smanjenje penzija (takodje neustavno) i kradje izbora (na razne nacine) i gasenje medijskog svetla onda je tesko ocekivati bilo sta dobrog.
Preporuke:
91
3
6 sreda, 05 septembar 2018 12:32
gavrilo
Igranka Djordje jos nije zavrsena!Ukoliko Crkva ostane mrtva-hladna kao do sada, ne racunam tih par apela Patrijarha, koji su kao bez srca i duse, jer za KOSMET se drugacije vodi bitka, onda nam je pukla pogibija i ne samo nama nego i Crkvi!Nadam se da ljudi u crkvi nece dozvoliti ovo sto su Usnama koje Lazu dozvolile da radi ovo sto radi.Ako je Crkva zaista vezana za KOSMET, a mora biti jer je Patrijarsija tamo i SVE je tamo jer mi smo bez Kosova kao Narod goli i bosi, onda najmanje sto mogu da urade je da bace Anatemu na IZDAJNIKE:Sve ostalo je prica, opozicija nikakva, to bolje znate od mene, ali jedina snaga je jos u Crkvi, ako ona zacuti gotovo je i sa Kosmetom i sa crkvom a bogami i Srbijom!
Preporuke:
96
3
7 sreda, 05 septembar 2018 12:48
GSM
Srbi koji su svesni dobro znaju ko je ovaj izdajnik sa svojom kamarilom ( iskreno, i oni koji podržavaju ovaj poguban režim, svi zajedno sa njima iz vlasti, potiču od naj-najnekultivisanijih slojeva našeg naroda ), i ne treba se više baviti analizom njegove izdaje. Nasušno je, i životno važno za Srbe, da se daju načini kako zaustaviti ovaj put u katastrofu? Dajte ljudi, iznesite ideje kako dejstvovati protiv zla. Ja odavno vidim samo jedan način da se eliminišu ovi zlotvori, a svi drugi načini koji se budu uklapali u postojeći sistem vode u ćorsokak. Oni igraju krajnje prljavo i bezočno, pa što mi da to ne iskoristimo, da ih konačno, po njihovim pravilima jednom zauvek eliminišemo. Kako god gledali životi su nam u igri, i mora se nešto i žrtvovati za opštu stvar.
Napomena:
Ključne poluge režima drži nekoliko lopuža u policiji i vojsci, i u ovoj činjenici trebatražiti rešenje!
Preporuke:
73
2
8 sreda, 05 septembar 2018 12:54
Ovako je bilo
koji ne bi „Srbiji da daju“ ni metar teritorije „nezavisnog Kosova“ (a ima i takvih u Srbiji, nažalost).
Tu je, dakle, predsednik u pravu.

Nije predsednik u pravu, nego samo sledi mišljenje svog glasačkog tela, "rasprodaj sve" "posle nas potop".

Protivim se sporazumu sa šiptarima, obzirom da SRJ-Srbija je kapitulirala NATO trupama čije se general DŽekson potpisao "u ime kfor" koji je izglasan tek sutra dan 10.juna 1999. dok je NATO bombarodavao i posle kapitulacije.

Jedina sigurnost (nažalost) Srbima na KiM je taj "kfor". Šiptari glume "dobre momke" od "proglašenja nezavisnosti" iako nam zdrav razum govori da čim bude potpisan bilo kakav sporazum će se nastaviti ubijanje i proterivanje Srba kao od 1941-2018

Vučićev, Dačićev i Šešeljev režim ne garantuje sigurnost ni živote građana najuže Srbije a kamoli Srba na KiM koje je već dva puta izdao i 90tih i 2012-2018

A "potpisom" "dobijamo" samo nove "osnovne uslove" za dalju izdaju Srba i teritorija.
Preporuke:
60
112
9 sreda, 05 septembar 2018 12:54
bleeeeer!
Već neko vreme razmišljam na taj način.
Odavno sam se pitao,kako će poraz pretvoriti u pobedu
a nekog drugog optužiti što je ona malo"krnjava".
Zajednicu srpskih opština proglasiće pobedom,a za tih par procenata čisto srpskih krajeva na Severu,koje su neke druge jude onomad prodale Brozu,za koje nije uspeo da"vrati"Srbiji,makar kroz idiotsku razmenu za"preševsku dolinu",proglasiće izdajom opozicije.
Mislim,da smo debelo potcenili službe MI-6 i njihove medijske ogranke(spinere)u Podgovricu i Beograd.
Preporuke:
67
10
10 sreda, 05 septembar 2018 13:33
Spiridon
@ teletabis
Božija pravda će ga stići i to u najgorem obliku ukoliko ga se narod prethodno ne dokopa.

Pa sad, ne znam baš zatu Božiju pravdu, jer čudni umeju biti putevi gospodnji, međutim, ako pričamo o narodu zemlje Srbije u smislu realnog naroda a ne nekog bajkovito izmaštanog, onda se plašim da će taj dan slabo nešto doći. Onog prošlog Njega u smislu gospodara sunca, kiše i zemlje Srbije su najurili tek kada je uspeo potpuno da upropasti zemlju i kada su njegove laži postale pomalo već izlizana kategorija. Mada da budemo iskreni, koliko za dva meseca su se već pokajali što su ga motkom najurili, pa se nisu smirili sve dok im nije došao ovaj novi Vođa, koji je mlad, lep i ne inati se sa celim svetom, tako da mrka kapa bojim se. Tako da sve nešto mislim da će on da završi kao glava cele te familije u nekom mauzoleju, pa će ga onda ovi njegovi bezjaci posećivati kada mu pada rođendan i jadati se jedni drugima, kako je u njegovo vreme bio raj na zemlji i neki se red znao...
Preporuke:
32
9
11 sreda, 05 septembar 2018 13:48
Nebojsa
tzv. Kosovo i Albanija su de fakto jedna drzava tako da je mnogo veci problem stvaranje tzv. “velike Albanije”, to je problem i opasna pretnja za sve drzave: Srbiju, Makedoniju, Crnu Goru, Grcku…i druge.

jedini nacin za resenje problema velike Albanije je stvaranje VELIKE SRBIJE sa svim srpskim teritorijama, Republikom Srpskom, svuda gde zive Srbi.

Srbija treba da ukine postojecu tzv. granicu sa Kosovom i Metohijom, treba da se mnogo radi na vracanju srpskog stanovnistva na nasu svetu zemlju, na povecanju nataliteta, da se vrate institucije drzave Srbije, a koje su ukinute, da se vrate tajna policija i vojska.
Preporuke:
39
5
12 sreda, 05 septembar 2018 14:11
gandra
ma jok, gospodine vukadinovicu, nema tu nikakve logike, to se skupilo kuso i repato pa lupeta - vucic - kad je bio direktor hale pinki u zemunu - platio da se kupe plasticni lavori posto je krov prokisnjavao - kako je vodio halu tako vodi i srbiju - samo sto srbija nije hala pinki
Preporuke:
48
6
13 sreda, 05 septembar 2018 14:29
misljenje
Siptari su takodje iscrpljeni i sa morem problema. I njima treba resenje sa Srbijom ali Srb. se u ovom sklopu stvari ne zuri. Ljudi koji ucestvuju u javnom zivotu Srbije treba da znaju koje to izazove imaju Siptari.
Daleko su oni od Velike Albanije; da su jaci ekonomski mozda bi je i
napravili ali Siptari su otisli u kriminal raznih vrsta a kriminal ne
moze da im napravi drzavu i tu su se presli u racunici.
kriminal je poceo da se preliva od Siptara na Srbe u posl 25 godina
i ucesce Srba u kriminalu, sistemska korupcija, nezaposlenost..
sve to urusava Srbiju sa i bez Kosovskog pitanja. sve ono sto su
Srbi izgradili casno i najbolje sto su mogli ukljucujuci i vreme socijalizma
se urusava i svedoci smo toga ..Nacionalisti na ovom portalu
ce nastaviti da napadaju Tita, socijalizam i kad ima smisla i kad nema,
sto znaci da Srbija takodje nije zrela da resava ni mnogo manja pitanja
od Kosova a i sama gubi stanovnistvo i svoje najbolje ljude
znaci s obe strane ne cvetaju ruze
Preporuke:
22
5
14 sreda, 05 septembar 2018 14:36
Petar B.
Uglavnom bih se slozio sa g. Vukadinovicem, uz jednu opasku - mislim da ce do "razgranicenja" ipak doci, ali ne onakvog kakav je najavio g. Vucic.

Naime sva je verovatnocu da "end gejm" g. Vucica ima za cilj da sakrije da je potpisan pravno obavezujuci sporazum koji ce uvesti Kosovo u UN ali i da ZSO, koja ce biti formirana, ima samo protokolarna ovlascenja.

Tu dolazi do vaznosti "razgranicenje", odnosno minorna korekcija granica, kojom ce delovi opstine Leposavic pripasti Srbiji a delovi opstina Bujanovac i Presevo novom nezavisnom Kosovu. Iako ce ova "trampa" biti na samo 30-40 kvadratnih kilometara, u kontrolisanim medijima ce biti prikazana kao da je ceo severni deo Kosova "vracen" Srbiji. I g. Taci i g. Vucic bi time dobili argumente da ubedjuju sopstvenu javnost kako su postigli uspeh u pregovorima.

Hoce li ovaj plan uspeti ostaje da se vidi. Puno ce zavisiti od toga da li su gradjani skroz anestezirani ili ce ustati protiv ovakve nakaradne "diplomatije"!
Preporuke:
296
222
15 sreda, 05 septembar 2018 16:21
AntiSNS Bot
Interesantno da su botovi za ciglih 5 minuta dodelili preko 40 minusa komentarima @Petar B. I @Ovako je bilo.

Izgleda da su komentari pogodili u centar i razotkrili neprijatnu istinu izdajnicke politike laznog cara vucica malog!
Preporuke:
131
68
16 sreda, 05 septembar 2018 16:56
...
https://www.youtube.com/watch?v=68E2IFerYMk

Ne mogu da shvatim da ceo narod raspravlja o idejama jednog ludaka, bilo da su za ili protiv i bile to ideje o razgraničenju, pomeranju brda ili ...
Preporuke:
36
3
17 sreda, 05 septembar 2018 17:12
xxx
Jedan od velikih jastrebova i još većih zagovornika nezavisnog kosova sa kojim se aca veličanstveni u više navrata sastajao - džon mekejn je otišao tamo gde mu je i mesto, a aca veličanstveni bi trebalo da zna da sve što mu je dotični naredio da uradi - više ne važi.
Preporuke:
35
1
18 sreda, 05 septembar 2018 18:33
Ahtisari, Teodosije i Sava
Ako je cilj, i jedini moguci toboznji dobitak, stvaranje Zajednice srpskih opstina - sa gotovo nikakvim ovlascenjima - kakvi su izgledi da to prihvati SPC, koja je sad kriticki raspolozena prema Vucicu? Nazalost, mislim da ce to SPC prihvatiti! Teodosije i Sava Janjic svakako hoce - njima je najvaznije da im niko u atar ne dira, da oni zastupaju getoizirane Srbe na Kosmetu, a kako je tim Srbima to ih sve ovo vreme nije bas mnogo zanimalo. Prihvatice to i patrijarh, koji je ionako bio sve vreme prvo Tadicev, pa onda Vucicev simpatizer i saucesnik.
Zasto podvlacim vaznost stava koji ce imati Crkva? Zato sto ostali nemaju skoro pa nikakvu tezinu, ali i crkveni oci vise racuna vode o svojim sjajnim automobilima, nego sto cine nesto da se svetu, hriscanskom, obelodani u kakvom katastrofalnim uslovima zive preostali Srbi na Kosmetu!
Kako god okrenes - mrka kapa Srbiji! Vucic gad i kvisling, ali niko nije rad da mu se suprotstavi. Niko u celoj Srbiji. Laka ti izdaja, Srbijo!
Preporuke:
17
7
19 sreda, 05 septembar 2018 18:40
komentar
gradjani ce ustati protiv ovakve ne nakaradne diplomatije. Mi diplomatiju NEMAMO ! Mi nemamo sluzbe ..prepusteni smo sami sebi..Ovo sto Vucic radi svaki dan po ceo dan je urusavanje i drzave i naroda ..ali da se razumemo ni prethodnici nisu bili ..da su prethodnici bili i malo ozbiljniji Vucic i Nikolic NIKAD ali NIKAD ne bi postali vlast u Srbiji..preobuceni radikali da budu vlast ..to je salto mortale mnogo gori od onoga sto kritikuju nacionalisti ili nazovi nacional
Preporuke:
16
3
20 sreda, 05 septembar 2018 18:42
Ah
//Nebojsa
Srbija treba da ukine postojecu tzv. granicu sa Kosovom i Metohijom, treba da se mnogo radi na vracanju srpskog stanovnistva na nasu svetu zemlju, na povecanju nataliteta, da se vrate institucije drzave Srbije..

Tačno ali prvo treba stvoriti bilo kakvu Srbiju koja nije kolonijalna okupirana teritorija što je sada slučaj.
-
//Ne mogu da shvatim da ceo narod raspravlja o idejama jednog ludaka, bilo da su za ili protiv i bile to ideje o razgraničenju, pomeranju brda


Nažalost taj ludak je instaliran na čelo države kao što je i Hitler bio i mnogi i ne primećuju ni da je lud ni da je ceo sistem polufašistički. Opozicija bi trebala da traži njegov opoziv i po osnovu očigledne psihoze i po osnovu kršenja ustava. Pitanje je zašto to ne rade???
-
Petar B. je pogodio plan šibicara koji je očigledan i samo na osnovu proste logike. Ako crkva i narod progutaju ovo i zaslužuju da nestanu nažalost što nam svima gazde šibicara i spremaju.
Preporuke:
26
7
21 sreda, 05 septembar 2018 18:51
Ah
// Vučićev, Dačićev i Šešeljev režim ne garantuje sigurnost ni živote građana najuže Srbije a kamoli Srba na KiM koje je već dva puta izdao i 90tih i 2012-2018
A "potpisom" "dobijamo" samo nove "osnovne uslove" za dalju izdaju Srba i teritorija.
---

Suština cele priče – radi se o tri očigledno ucenjena lika da ne kažem spodobe koje treba procesuirati što pre.
Kako je pravo pitanje. Neće ići po njihovim pravilima igre šibicarenja zvane „demokradija“.
Traži se inovativan pristup – recimo uvođenje „pešačke zone“ sa bar oko pedesetak hiljada svesnih pešaka oko pozicija na koje su navikli da dolaze limuzinama.
Preporuke:
22
10
22 sreda, 05 septembar 2018 22:31
Đorđe
Ne znam stvarno šta rade ljudi na vlasti, a mislim da i mnogima nije jasno ni šta oni uopšte predlažu za Kosovo. Bukvalno mi nisu jasni šta rade.
Preporuke:
16
2
23 sreda, 05 septembar 2018 22:54
Dragan
Crveno-crna koalicija odlično saradjuje sa crveno-crnom zastavom...zabole njih za Srbe.
Preporuke:
24
1
24 četvrtak, 06 septembar 2018 01:51
Turas
Na žalost Đorđe je je potpuno u pravu , Što je još tragičnije mi to znamo - Vučić otvoreno nagoveštava- i ništa kao Narod ne preduzimamo . Ja sam se ponadao kada su naše vladike , episkopi kritikovali ovu izdajničku vladu . Patrijarh to čini nekako iz "drugog plana" . Ne naziva događaje pravim imenom niti ih javno osuđuje . Očekivao sam da Irinej pozove narod Srbije na ulice . Na žalost za sada to izostaje
Bojim se da kao uvek radimo kasno i na svoju štetu .
Preporuke:
14
0
25 četvrtak, 06 septembar 2018 02:13
neće biti
AntiSNS Bot
Interesantno da su botovi za ciglih 5 minuta dodelili preko 40 minusa komentarima @Petar B. I @Ovako je bilo.

NSPM ima samo dva bota koji glasaju protiv ili za svoje komentare Petar.V i "miki"

Klasični botovi sa ostalih portala ne zalaze jer ne radi skript za glasanje.
Preporuke:
6
14
26 četvrtak, 06 septembar 2018 07:52
Svedok
Samo jedan cilj ima Vucic i njegova ekipa :
DA SE ODRZE NA VLASTI.
STO DUZE I PO SVAKU CENU.
Preporuke:
14
0
27 četvrtak, 06 septembar 2018 07:57
Spiridon
@ komentar

gradjani ce ustati protiv ovakve ne nakaradne diplomatije.


Ti kao građani mogu jedino da ustanu od stola kada se lepo najedu, ne bi li malko prilegli na trosed i gledali Zadrugu, Zvezde Granda ili fuzbal a posebno sada kada je Zvezda avanzovala u Ligu šampiona. Što nas opet vraća na jedno od pitanje koje postavlja Đorđe u tekstu, na temu kako ova vlast izgleda u Srbiji kao besprekorna mašina koja gazi sve okolo, a opet u inostranstvu u isto to vreme deluju kao smotane zamlate. To je zato što onima u inostranstvu ne možeš tek tako da prodaješ te sitne gejačke fore i fazone, dok opet narod u Srbiji živi i umire sa svojim Vođom, te sa njegovim očinskim propovedima i minhauzenskim prenemaganjima...
Preporuke:
14
1
28 četvrtak, 06 septembar 2018 08:06
Atena
Vise od 20 godina ambasadori su na vlasti I oko vlasti drzali drugosrbijance -jugoslovene. Oni su po pravilu obrazovani, cisti I doterani. Gadljivi na sve sto je srpsko, siromasno, blatnjavo I oznojano. Sve vreme se kroz razvaljeno obrazovanje I liberalno globalisticke kulturne standarde anestezira, omalovazava , klevece, pa cak I ismeva svako osecanje rodoljublja I sve sto na Srbiju podseca. Prostor na tom krilu su dobili samo lazni patrioti spremni da slude I zalude ,,gubitnike tranzicije,, Litijama I besmislenim pravopisom, unapred osudjeni na neuspeh karikiraju svaki osecaj nacionalnog dostojanstva. Poneki intelektualac u svom svetu van vremena I svake realnosti tek posluzi kao dekor. Onda ambasadori daju Vucicu da ovima do juce prezrenima, priblizi cari sinekura. Sad su oni veci globalisti od gradzanera. Sad zajedno ubijaju Srbiju.
Preporuke:
11
1
29 četvrtak, 06 septembar 2018 08:21
Atena
Svima je jasno da bi se sve pozicije promenile kada bi Vucic izveo samo svoje clanove ( pominje se 700 000) na njemu poznatu ulicu I rekao ne damo Kosovo I Metohiju. On to, naravno, nece uciniti. Svima je jasno da bi po mestu rodjenja upisani glasaci na referendumu predvidjenom rezolucijom 1244 odbili nezavisnost KIM. Zato nikad nije ni organizovan ni predlozen. Svima je jasno da Gorica Mojovic sa svim zenama, generali rasturaci vojske, umetnici iz jugoslovenske Vojvodine I ostali foliranti sa pocetka price nece braniti ono sto su 20 godina pokusavali da ogade celom narodu. Na zalost, malo je ostalo ljud koji nisu ni potkupljeni ni ucenjeni. Malo je ljudi koji imaju snage I jos manje mogucnosti da se na bilo koji nacin oglase, a kamoli suprotstave ovoj mrezi cvrsto uvezanih interesnih grupa. Malo je Srba.
Preporuke:
11
0
30 četvrtak, 06 septembar 2018 08:30
Atena
Tako je mozda I pravedno. Mi koji smo rodili I vaspitali ruzmarine rozekosuljase, mi koji zelimo da budemo vozaci ministri, mi koji smo zarad sitne licne koristi spremni da se popisamo I na istoriju I na pretke koji su bili glupi pa za Srbiju ginuli, mi koji volimo sebe I svoju decu vise nego prethodne generacije, mi koji smo gradjanski oslobodjeni obaveze da potomcima ista ostavimo, spremni da raskrcmimo sve sto je krvavo steceno I jos se time ponosimo, mozda I ne treba da imamo drzavu. Mozda je vise I ne zasluzujemo. Volela bih da se, varam, da sve pogresno vidim I da za 50 godina na karti sveta jos uvek bude ucrtana I Srbija. Vilela bih, ali cisto sumnjam.
Preporuke:
11
0
31 četvrtak, 06 septembar 2018 09:04
Spiridon
@ Atena

Vise od 20 godina ambasadori su na vlasti I oko vlasti drzali drugosrbijance -jugoslovene. Oni su po pravilu obrazovani, cisti I doterani. Gadljivi na sve sto je srpsko, siromasno, blatnjavo I oznojano. Sve vreme se kroz razvaljeno obrazovanje I liberalno globalisticke kulturne standarde anestezira, omalovazava , klevece, pa cak I ismeva svako osecanje rodoljublja I sve sto na Srbiju podseca.

Ej bre, kada se samo setim onog predivnog vremena pre toga, kada se veličalo sve srBsko i obrazovanje bilo patriJotsko, a meni iz momenta iz oka suza krene. Svi ovi sada igrači, od Vođe, Julina, Bogoljuba the Basadžije, ružičastog Željka, su tada bili na braniku borbe za otadžbinu. Upališ tevej a ono red tata Brade koji drži antiglobalistička predavanja na tv Palmi, red turbo folka i obnaženih pevaljki, red BeBEvizije, malo Minimaksa, pa onda Ljubiša javlja mi se Trgovčević, Zorka & Kleopatra a nedeljom uveče Crni biseri, pa uživaš gledajući kojekakve secikese!?! Milina jedna...
Preporuke:
10
5
32 četvrtak, 06 septembar 2018 10:13
Atena
@spiridon Da. I pojave o kojima piste su deo vulgarizacije save sa budalastim,, pravopisom,, koji I vi koristite. Priznajem da ne razumem sta time argumentujete. Mea culpa. Verovatno nisam dorasla vasoj logici I argumentaciji.
Preporuke:
8
1
33 četvrtak, 06 septembar 2018 12:00
Spiridon
@ Atena

Plašim se da i vi imate takozvanu patriJotsko-selektivnu amneziju, gde potpuno zaboravljate sve što se dešavalo do pre dvadeset godina, kada kreće to globalističko-liberalno odrođivanje Srba od samih blatnjavih i znojavih sebe. Pri tome još i lamentirate, da bi sve drugačije bilo kada bi samo naš Vođa hteo da izvede svojih 700000 članova, pretpostavljam na neki novi Gazimestan kao njegov prethodnik što je izvoleo uraditi 1989 godine!?! To nas opet vraća na legendarnog ruskog pisca Venedikta Jerofejeva, koji je svojevremno rekao da 75% stanovništva u Rusiji čini narod, kao i da se taj narod za razliku od Francuza nije odnarodio. Kada na sve to primenimo onu čuvenu Hegelovu da se istorija uvek voli ponavljati dva puta, to jest Marskov dodatak kako je Hegel zaboravio da kaže kako je prvi put tragedija a drugi put farsa, onda dobijete Srbiju danas. Prema tome, nisu vam krivi strani ambasadori, niti te neke interesne grupe, već onih Jerofejevih 75% koji su sebi našli novoga Vođu...
Preporuke:
7
5
34 četvrtak, 06 septembar 2018 12:01
Spiridon
@ Atena

Naravno, kada obolite od patriJotsko-selektivne amnezije a vi onda zaboravite odakle su došli svi ovi štihovi na vlasti i odakle potiče ovakav sistem vladanja, zato što kada je sve ovo isto bilo srBsko-patriJotski do dolaska "izdajnika" i vlasti stranih ambasadora, onda je sve to pretpostavljam bilo sasvim u redu, jer jeste bilo te vulgarizacije, kažete vi, ali sve je to bilo u ime tog višeg patriJotskog cilja, branila se otadžbina, za srBstvo se borilo.
Znam, sve znam i sve razumem, teško je stati ispred ogledala pa se pogledati u njega, lakše je prstom a pravednički uperiti u soroševce, što se stide blata i znoja i što naopako vaspitavaju decu.
Tako da sve u svemu draga moja gospođo, bilo gde u tim liberal-globalističkim zemljama bi ovakva vlast bila nemoguća, kao i to da ista potpisuje odricanje od dela svoje teritorije a to vam je zato što kod njih postoji država sa velikim D, a kod nas samo vođe sa velikim V, to jest nisu vam oni krivi što samo koriste naš jad i glupost...
Preporuke:
6
5
35 četvrtak, 06 septembar 2018 14:54
Atena
@spiridon Vas dragi gospodine, bas pogadja pominjanje ambasadora. Protiv njihovih interesa ja nemam nista, ali protiv ukrativnog slugeranjstva imam. Imam i protiv idolopoklonstva, a lazne mesije prezirem isto koliko i autosoviniste. Sa vasim zakljuckom se sasvim slazem.
Preporuke:
7
0
36 četvrtak, 06 septembar 2018 16:21
Rebis
@Atena

Malo je Srba.
*************

Verovatno ali nikad stvar i nije bila u broju. Deukalion od pobacanog kamenja napravi celo pleme kad ponestane ljudi, zar ne? Tako i Sejac seje po zelji i naumu. Kosac kosi, to mu je posao...
Inace, sam Visnji Vas je poslao ovde. Malo plemenite i mudre ljubavi prema rodu. Bez cinizma.
Preporuke:
4
0
37 četvrtak, 06 septembar 2018 16:26
Spiridon
@ Atena
Vas dragi gospodine, bas pogadja pominjanje ambasadora.
Draga moja gospođo, ti isti ambasadori su samo posledica a ne i uzrok, odnosno pokazivanje prstom na njih, neke misteriozne interesne grupe i liberal-globalističko a naopako obrazovanje je samo nabijanje glave u pesak. Pri tome je to takođe i tipično lokalno idolopoklonstvo samo u onom negativnom predznaku, zato što se Zapadu pridaju skoro pa polubožanske karakteristike, pa onda jedni u njemu vide sve zlo ovog sveta a drugi jedino svetlo u vaskolikom Univerzumu. Da mi imamo državu sa onim D a ne vođe sa V, onda bi ti ambasadori bili samo ambasadori a ne imperijalni konzuli. Avaj, ta država sa D se ne pravi tako što se narodu decenijama ispira mozak da je partija sve, da ima neki svemogući čovek koji nas vodi u svetlu budućnost i da svako ko drugačije kaže je izdajnik, koga su sa Zapada poslali da kleveće i laže. Tako dobijate samo stado i onog Vođu, koji se sa vremena vreme promeni, to jest ovo danas...
Preporuke:
4
3
38 četvrtak, 06 septembar 2018 17:04
Mirjana
za Turas-a
Pa, nije da niko nista ne cini!Pokusava se, koliko ko moze i zna. Pogledajte na internetu najavu jednog narodnog skupa za iducu subotu.
Preporuke:
10
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner